18.01.2023 р.
Заняття № 36
Тема: Порівняння

Доброго дня РОЗУМАШКИ!
Сьогодні я розкажу вам казку.

    Жив собі один пастушок Михайлик. Він дуже любив своїх овечок та телят,  тому довго випасав їх у горах, щоб вони наїлися, напилися і вночі гарно виспалися. Влітку пастушок зі своїми підопічними навіть не поверталися додому. Бо навкруги буяла зелень,  було тепло і сонячно, а якщо і накрапав дощик, то вони ховались з овечками під ялинами, а теляткам було за забавки стрибати під дощиком. Часто у горах з ними траплялись різні історії.
    Ось вони вийшли до широкої дороги в горах. Вівці робрелись по обидві сторони дороги. Але вийшов хазяїн лісу Лісовик і сказав:
- Забери своїх овець та телят.
- Але ж де їм тоді пастися? - запитав Михайлик. - Вони залишуться голодні, ми трішки тут побудемо і підемо далі. 
- Ну добре, - погодився Лісовик, - хай пасуться, тільки з тієї сторони де більше овець та хмаринок.

Діти давайте допоможемо пастушкові знайти це місце на малюнку. Розфарбуйтету половину малюнка, де можна пастися овечками та теляткам. Порахуйте скільки всього овець та скільки телят у Михайлика. Чи ніхто не загубився? Кого більше - овець чи телят?


Продовжимо.

    Коли отара напаслась Михайлик повів їх до річки напитися водички. По дорозі зустріли багато різних квіток, які так дуже всім сподобались. Телята вподобали високі квітки а овечки маленькі.

Розгляньте малюнок та виконайте декілька завдань.
1. Виміряй висоту  кожної квітки за допомогою квадратиків.
2. Порахуй квадратики, розфарбуй їх та запиши  поруч отримане число.
3. Напиши, яка квітка найвища, а яка найнижча.
Вирушаємо далі.

    Коли Михайлик довів своїх звірят до річки, вони побачили Марійку, подругу Михайлика. Вона сиділа з дівчатами на березі річки. Перед ними було розстелена скатертина, на якій було дуже багато намистинок. Дівчата нанизували намисто кожна для себе.

Розгляньте малюнок та виконайте завдання
1. Мрійка сидить посередині, Віра має косички, а Наталка  не має бантиків. Розфарбуйте Марійці зачіску, Вірі - комірець, а Наталці - квітку на платті.
2. Прослідкуйте за ниткою та порахуйте намистини і назвіть у кого з дівчат найдовше намисто, найкоротше.
3. Розфарбуйте кожну з ниток і її намистини у свій колір.

     Поки ми рахували і малювали, Михайлик поспілкувався  з дівчатками та й вирушив зі своїми тваринами далі.
     Ось тварини стали і прислухались. Михайлик теж. За кущами, на лісовій галявині стояв гамір. Пастушок загляшув через кущі і побачив їжачка і білочку. Вони так сварились, що не помітили Михайлика. Доводили один одному хто більше назбирав запасів на зиму, бо треба працювати все літо, щоб взимку було чим підживитися.
    Коли Михайлик підійшов до них ближче, білочка і їжвчок вже хотіли тікати та залишити свої припаси. Та вгадавши  свого друга, присіли та стали розказувати у чому причина сварки.

Діти давайте порахуємо та порівняємо запаси їжачка і білочки.
1. Скільки яблук назбирав їжачок? Запишіть число в комірку.
2.Скільки грибочків зібрала білочка? Запишіть число вкомірку.
3. У кого із звірят припасів більше і на скільки? 

     Тож Михайлик порахував та помирив звіряток, та сказав, що до зими ще є час щоб назбирати грибів горіхів, яблук та інших припасів вдосталь. Білочка пострибала по деревах додому до свого дупла, а їжачок вочимчикував до свого пеньочка-будиночка, поніс свої яблучка.
     Так за тими розмовами прлетів час, настав вечір. Вівці вже повкладались спати, а телята ще вибрикували на галявині. Тож Михайлик теж вирішив перепочити до ранку.
Дістав з торбинки бутерброди та пляшечку молока. Попоїв. Та влігся під величезною ялиною спати.

 І вам дякую за увагу і до нових зустрічей.




Джерела:
малюнки - Розвиток дитини (childdevelop.com.ua)

Немає коментарів:

Дописати коментар