07.11.2022 р.

Заняття № 15
Тема: Дитячий майданчик


Доброго дня РОЗУМАШКИ!
Сьогодні ми йдемо грати на дитячий майданчик.
Розгляньте малюнок і назвіть свої улюблені активності. Де і чим ви любите гратись.


А тепер пропоную з батьками вийти на справжній дитячий майданчик і разом з іншими дітками пограти у цікаві ігри.

Шановні батьки допоможіть дітям гарно та активно провести час.

МАТИ, ЧИ МОЖУ Я?
Хоча ця гра розрахована на зовсім маленьких дітей, гравці будь-якого віку розважаються грою "Мати, чи можу я?" Виберіть одного гравця, який буде "матір'ю", і дайте вказівки іншим гравцям. "Мати" стоїть на одному кінці ігрового майданчика, спиною до інших гравців. Діти просять дозволу у "матері" зробити рух, починаючи кожне запитання: "Мати, чи можу я...?" Якщо "мати" відповість "так", гравець виконує рух про який запитував. Якщо "мати" скаже "ні", вона робить пропозицію "Ні, ви не можете ...., але можете .........". Дитина яка першою дістається до "матері" стає наступною "матір'ю".
Наприклад деякі рухи для цієї гри:
- Повзти  ____ секунди.
- Скакати, як жабка ____ разів.
- Зробити ____ кроків ножиць.
- Зробити  ____ кроків гусячою ходою.
- Перейти вперед (назад) _____ кроків.
- Бігайте ____ секунд.
- Зробіть ____ крихітних кроків (велика кількість).
- Зробіть ____ гігантських кроків ( невелика кількість).
Та інші на ваш розсуд.

ПОВТОРИ РУХ
 Під час гри дитина розвиває зорове і слухове сприйняття, тренує здатність до імітації. Вивчає своє тіло і його функції. Уміння повторювати рухи допомагає  швидше вчитися новому, а ще за нього відповідає та сама ділянка мозку , що і за емпатію - здатність співпереживати, так що ви розвиваєте її теж.
ЯК ГРАТИ: ви називаєте і показуєте рух, а дитина повинна його повторити. Починайте з простого: говорите і показуєте один рух. Наприклад: "Підняти праву руку" і піднімаєте праву руку. Коли дитина правильно повторюватиме рухи, змінюйте тактику : говорите про один рух, а показуєте інший. Наприклад "Підняти праву руку",  а самі згинаєте ліву ногу. Дитина повинна виконувати рух, про який ви говорите. Потім поміняйтесь ролями.

Після активних ігор час використати більш спокійні, в які грати можна будь-де.

Три  камінчики (Франція)
Під час гри дитина тренує пам'ять, концентрацію, увагу, розвиває логічне мислення.
ЩО ЗНАДОБИТЬСЯ: по 3 камінчики або будь-яких маленьких предметів , які можна затиснути в кулачку.
ЯК ГРАТИ удвох: обидва учасники в кулачку ховають за спиною 1, 2 або 3 камінчика,  щоб заплутати суперника. А можна злукавити і залишити руку порожньою. За сигналом обидва гравці виставляють перед собою "в гру" затиснутий кулак. Тепер завдання - вгадати скільки камінців у грі, гравці по черзі називають свій варіант числа від 0 до 6. Але повторюватись не можна. Наприклад, якщо перший гравець назве "п'ять", то другий вибирає з решти чисел. Далі розтискають кулаки і дивляться, хто виграв. Той, хто вгадав, викидає один свій камінчик і гра триває. Якщо ніхто не вгадав, то просто грають далі. Перемагає той, хто перший позбувся всіх камінчиків раніше.
Ще смішніше грати в три камінчика втрьох або вчотирьох. Головне - не забути змінити варіант відповідей від 0 до 9 і від 0 до 12. 

у слова
Дитина під час гри тренує два типи пам'яті. Довгострокову - згадуючи слова, які вона знає, і короткострокову - тримаючи в голові те, що було названо за час гри.
ЯК ГРАТИ: тут багато варіацій, які можна змінювати, коли дитина назвала всі відомі їй слова. Класичний варіант: ви називаєте по черзі слова, нові слова починаються на букву , якою закінчилось попереднє слово. наприклад: кавуН- НожицІ-Іриска і так далі.
Інший спосіб: ви можете по черзі називати групу іменників: тварини, рослини, динозаври, риби або щось інше, чим цікавиться ваша дитина.

поСЛухай і скажи
Під час гри дитина вчиться аналізувати свої відчуття та трансформувати їх у словесну форму. Цей навик стане в нагоді в школі під час написання творів та для формулювання думок в цілому.
ЯК ГРАТИ: запропонуйте дитині закрити очі , вслухатись у навколишні звуки і описати, що вона чує - шелест листя, розмови людей, шум машин, спів пташок  і таке інше. Допомагайте дитині формулювати думку в речення. наприклад "Я чую як дзюрчить вода у фонтані". Якщо завдання сподобалось дитині, можна запропонувати вдома записати невелике оповідання про те, що вона почула.

Надіюсь, що запропоновані ігри сподобались як дітям так і дорослим, і використовувати будете і надалі.
До наступної зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар